En tråkig natt :P

jupp, det är en tråkig natt nu.. Men är man nattaktiv så är man :P I alla fall är det skönt med helg nu efter en hel vecka i skolan :O eller nästan en hel vecka xD Men man blir liksom slut i hjärnan efter allt pluggande i en vecka, nu har ja liksom lite ledigt, men ja satt ändå för en timme sen ungefär och räknade på en kemiuppgift ( men de e ju bara för att kemi e kul) måste kolla me Azra sen om hon fick samma svar som jag, om inte har ja ju räknat fel :O
Nåja världen går väl inte under för det, men de e klart att de e kul att ha rätt :D
Idag har jag börjat på en ny kurs, en företagskurs :) och den går ut på att man skall starta ett eget företag tillsammans med nåra andra personer i samma kurs då :) jag vet inte alls hur det kommer att gå, men ja hoppas att vilket företag vi nu än väljer att starta, att det skall gå bra för oss :D hoppas vi tjänar lite pengar oxå ;D
hörs ljud utanför fönstret nu :O vem är ute denna tid, nu borde alla sova, inklusive mej, men ja e nattuggla så ja tänker inte sova ännu XD

Men nu skall ja i alla fall inte skriva mera på detta inlägg xD                  

Kommentarer
Postat av: Peter

Men dö ska ju var lärar, int behöver dö na företag tå ;D

2008-08-15 @ 23:11:56
Postat av: Lenita

men ja vill ju se hur de sku va ju..

2008-08-15 @ 23:23:47
Postat av: Azra

alltså, ja laga kemi idag jag å, men ja glömd bort va vi sku räken.. räkna bare ut koldioxid :P å btw, om vi får olik svar, så kan e ju va att du ha räkna rätt å jag räkna fäjl ! :D

2008-08-16 @ 16:26:29
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

men du har nog rätt du å :D

2008-08-27 @ 22:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0