9:e december

Öppnade den 9:e luckan i kalendern idag och konstaterade att det bara är 16 dagar kvar till jul :D Men egentligen känns det lite stressigt för jag har inte bakat pepparkakor, städat rummet eller plockat fram julsakerna ännu  :O:O Och såklart har ja inte handlat några julklappar ännu, så men det ska jag ju göra på Lördag, inget att oroa sig över det då :D
Men ja funderar på att baka pepparkakor i morron ( eller använda köpt deg) Det går nog riktigt bra bara man har rätt sort, och så senare på kvällen då om ja orkar så ska ja städa rummet, kommer att ta flera timmar det oxå :P Blää, hatar att städa och särskilt att torka damm..
Känns som att jag behöver lite jullåtar nu så att man kommer i rätt julstämning ;D
Men ja kom just att tänka på att ja har 11 dar på mej att skriva min bokrecension och läsa ut boken så de e bäst att ja går och läser nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0