everyday

is a new day :D
Faktist så är det de första man tänker när man vaknar, "idag är en ny dag och vad skall jag göra idag då?". Fast ibland har man ju inte tid att tänka det på morgonen, särskilt inte när man vaknar och upptäcker att man försovit sig, då hinner man inte göra annat än stressa xD hehe jag har varit med om det :D Jag tycker inte om stress, jag är en ganska lugn människa skulle jag tro, jag blir lessen och irriterad om ja stressar för mycket :P fast det blir väl alla människor i princip xD Vi människor borde börja ta det mer lugnt och inte stressa på så mycket, stress leder bara till tråkigheter, läs filosofi, det ger en djupa tankar.
På tal om filosofi hade jag fil.prov idag och det gick väl sådär halvbra, jag vill ha ett fint vitsord, men det är inte alltför säkert som ja får det, många tyckte att provet var svårt och konstigt, men ändå tyckte några att det var lätt, jag vet inte var jag skall ställa mig i ledet, men det är väl bäst att va tyst tills man får se vitsordet xD

Yes i morron har man en ledig dag, får se vad jag å syrran hittar på då :D
men nu orkar ja inte skriva mer, ha de bra :D
God jul och glad påsk ;D

Kommentarer
Postat av: Azra

glad påsk, glad midsommar å god jul å hälsa katten :)



okej, lite seriösan nu kanske :P

ja tycker itt om ti stress ja heller :/ fast ja e no grymt stressa.. sku måst rektit buri tag e longt :)

2008-12-19 @ 15:35:52
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Len

joo, du är den som stressar allra mest och som gör allra mest av alla jag känner, så lugna ner dej nu :)

2008-12-19 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0