ha en trevlig helg!

Det tycker jag att du som läser skall ha! För det skall ja i alla fall ha :D De är julfest imorron, och dåå efter det får man ääntligen jullov :D men jag måste ändå läsa på engelska och matteprov över lovet, så hur bra det blir är ju att se då sist och slutligen :P
hoppas det blir ett kul julfest, det brukar bli det i gymnasiet :D Idag har ja förrästen varit på min lillasyrras julfest, sådär halvlyckat, men jag blir förvånad av hur små alla är, kanske är det jag som har växt, men det känns nog mer som att det är dendär lågstadie skolan som har krymt, jag hade ju mina klackaskor så jag kände mej överdrivet lång :D men det är kul att känna sig så, ja sku gärna va så lång utan klackaskor oxå :D
Därför tänker jag hylla långa personer idag :D
HURRRAA för alla långa personer, både män och kvinnor :)


Have a great weekend ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0