Hej Hej allihopa :)

Det är några dagar sedan jag skrev senast, men det är helt enkelt så mycket att göra just nu så jag har ingen tid att skriva. Men nu börjar det lugna ner sig. Den efterlängtade balen ägde rum fredagen den 12:e december och jag tyckte att balen blev helt lyckad och vi fick beröm från folk som tyckte att vi hade gjort ett bra arbete med balen, allsången gick fin fint och ingen har nog skrattat så mycket som de gjorde när lärarna framförde sitt pogram, jag hade tårar i ögonen av skratt när de var klara, jag säger bara : en stor applåd till lärarna för att dom vågar bjuda på sig själv :)!
Min klänning passade perfekt och mitt hår va det nog inte heller några större fel på ;D

Och sen i lördags ( 13.12) var jag å Peter till vasa och julshoppade, den dagen måste ha varit min otursdag, låt mej börja såhär: Det började med att det regnade när jag å Peter skulle gå till busstationen, sedan var bussen försenad med ca 15 minuter nästan och när bussen äntligen kom så var visade det sig vara en minibuss och såklart såhär i juletider var det extra mycket folk som skulle åka in till stan med bussen ( fattar inte vad dom tänker med att ha minibussar i sådanahär juletider) Iaf. var det trångt i bussen och 11 st fick stå och vi packade ihop oss i sätena, inte direkt bekvämt xD sen när v i kom fram till vasa var det ganska mycket folk för det var ju lucia såklart :P
Jag å Peter åt på rax och där lyckades jag klotta kappuchino på golvet och sen när vi skulle gå lyckades ja oxå tappa kniven på golvet :P Å sen när vi var inne i en affär höll jag i en sak å så lossnade en liten grej från det då, fast den var inte sönder i alla fall xD och pricken över i:et var när jag var på wc och kom ut därifrån så satt det fast wc papper under skon xD uschusch vilken otursdag säger jag bara, men som tur var gick resten av dagen helt bra och jag hittade alla julklappar som jag hoppades att ja skulle göra.

Detta blev ett långt inlägg, men ni kan ju i alla fall skratta lite åt min dumma dag om ni får tråkigt ;)

Greetings from space ;D

Kommentarer
Postat av: Peter

Muahaha, otursdag sannerligen. :D

2008-12-16 @ 21:25:04
Postat av: Len

:/ inte kul ju xD

2008-12-18 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0