Julafton

Jahapp, då sitter man här, julmaten uppäten för länge sen, man har kollat på kalle anka och hans vänner firar jul och så är julklapparna öppnade. Men vad ska man göra nudå? Har tråkigt, i min ålder får man nu inga leksaker i julklapp så man kan ju direkt inte "leka" med det man får i julklapp :P Ja fattar inte hur man kan ha tråkigt på julafton, men det har jag, och inte så lite heller, vad skall jag göra?
skulle kunna kolla på film, men jag har redan sett 2 filmer idag, så det är lite orka att kolla en till och nu satte jag på datorn för jag hoppades att det skulle vara folk inne på msn, det är folk inne, men ingen e ju vid datorn, alla är upptagna med att fira jul, och här sitter jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0