Julannandag :P

ganska jobbigt att va ledig, idag har ja inte gjort nånting och då menar jag det. Jag har kollat på 3 st. filmer, filmerna var bra, men nog känner man sig en aning värdelös för det, onödvändig, har jag ingen mening med det jag gör?
Frågorna är många, men svaren är färre. Frågor utan svar är nog orsaken till en del dåliga saker i denhär världen, kanske personer blir galna av frågor utan svar? kanske jag blir det? Men om en person blir galen är det nog inte så många som bryr sig :P vi är 6 mrd människor på denna planet, så en liten människa har ingen större betydelse, om man nu inte råkar vara USA:s president eller om man har uppfunnit nån riktigt cool grej som alla människor vill ha, ja menar allihopa vet ju namnet på han som uppfann glödlampan, han glömmer ingen. Men om en helt vanlig person dör, är det ingen som bryr sig, utom nära vänner och släktingar, men ja tänker på hela världen när ja säger ingen. Man måste göra något bra för att vara betydelsefull, men hur vet man vad som är bra då? Jag kan inte säga vad som är bra/rätt, för det vet ja inte.. Och om jag nånsin får reda på det, vet jag inte :P
Hmm.. det blev ett väldigt djupt inlägg idag, men det är helt enkelt såna tankar som flaxar runt i min hjärna,när jag är totalt uttråkad, hoppas nån får ut något av mitt svammel i alla fall xD
Good luck with life!

Kommentarer
Postat av: Peter

Upp ti bevis tå:

Vem oppfann glödlampon?!

Läitar du på Google/Wiki så piskar ja de. :D

2008-12-27 @ 00:35:21
Postat av: L

ja svara på dedär, hemma hos dej ;)

2009-01-06 @ 00:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0