Julemys i stugans ljus.

Idag hade Närpes gymnasium sitt julfest, det var efterlängtat måste jag säga! Skönt med jullov nu, fast jag kan inte riktigt koppla av ännu, har fortfarande saker att göra xD I morron skall vi sälja tvål i corner, kom och köp av oss, ja hoppas att vi nu i alla fall säljer så mycket att vi tjänar in det som platsen kostar. Det är ganska kul med eget företag och vårat har blivit utsett att delta i en mässa i Björneborg, där vi ska hålla en presentation av vårt företag 5 min. på engelska, skall bli kul :D
Nu till annat:
Jag måste säga att medan man går i skogen och letar julgran så känns det mer som sommar/vår än vinter tyvärr, allt är ju så grönt i skogen och vått oxå, ingen julkänsla alls, kändes mer som att vara ute på en vacker skogspromenad faktist xD
Men jag har nog julestämning i alla fall, fast det inte finns snö :)
Julen kryper runt hörnet, timmarna går sakta, men snart så kommer den med julklappar och gemenskap med vänner och bekanta. Och inte att glömma den goda julmaten :D Så det enda man kan göra nu såhär i julens väntan, är att luta sig tillbaka, måla ett lager nagellack på naglarna, kolla film och sjunga singstar :D

Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0