Julstök :D

Idag har jag bakat blåbärsmuffins :D Dom blev goda men dom ser desvärre lite mögliga ut, det beror väl på att blåbären har mosats och färgat smeten lila xD Här är en bild :

Alla i min familj gillade dem i alla fall :D och det roligaste med allt var att min katt (Sune) ville hjälpa till, han låg hela tiden medans jag bakade och kollade på mig och undrade om han skulle få något xD Och sen när ja åt lite överbliven smet satt han och tittade på mig med sina Kattögon och kom närmare och närmare och till sist lagde jag ner smetkoppen åt han ( Trodde inte att han skulle börja ät av det, för det var ganska sött) men han glufsa i sej som ett tok, här är en bild på det :

och efter att han hade ätit blåbärsmuffinssmet ville han ha blåbärs yoghurt, vi har en vana i detta hus att han alltid får slicka ur youghurburkarna när vi ätit klart, han ser så gullig ut när han sitter och doppar tassen i burken ^hihi^.

Sådär annars idag har ja inte gjort så mycket, men jag har varit i bastun, jeij för mej, brukar inte vara där så ofta så :D
Men i morron är det julafton :D

Kommentarer
Postat av: Peter

Lilla gottegris där. ^_^

2008-12-23 @ 21:54:14
Postat av: L

du menar väl sune eller? :P

2008-12-23 @ 22:05:01
Postat av: Peter

Jo, han å :P

2008-12-23 @ 22:08:05
Postat av: Azra

aw, du får däjl me de av täjde blåbärsmuffinsen ;D

Go' Jul! :D

2008-12-24 @ 16:12:59
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: L

mamma ha fryst in några å så äter min släkt upp resten xD

2008-12-24 @ 19:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0