Mycket att stå i :D

Jag tycker om julstök måste ja säga, igår hade ja fullt upp hela dan, men när ja kom hem från skolan så hann jag ändå kolla lite i en okejtidning ja hade fått på posten samma dag, å sen gjorde ja mat åt familjen för varken mamma eller pappa hade tid att gör det, å sen bakade jag å syrran pepparkakor, å efter det var ja ut å gick, å sen tog det åtskilliga timmar att städa och torka damm i mitt rumm xD klockan var runt halv 12 när ja kröp ner i sängen och pustade ut efter att ha haft någonting att göra precis hela tiden :P
Men idag har det inte varit så mycket, pysslat inför balen imorron, känns skumt att balen är redan, men ja kommer i klänningen i alla fall och det är jag glad för, om inte klänningen skulle gå på skulle jag inte kunna åka på balen för då skulle jag inte ha något att ha på mej ( jag vet att det blev för många skulle i en mening där) XD Men nu skall jag på balen och jag ser fram emot det, jag skall fixa frisyren hos en frissa så ja kommer vara riktigt festfin :D å sen lär Mikael ( vår kemilärare) att dansa olika salongsdanser :D ja tror det kommer bli riktigt kul :D

Nu skall jag göra annat ett tag, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0