Tråååk

Nu skall ja förgylla allas vardag genom att skriva ett blogginlägg,bara för att ja har så trååkigt :/
Varför har man tråkigt, varför existerar det ordet? Vem hittade på det? ja vill inte ha tråkigt :( Jobbigt ju..
varför har ja inget stort intresse som ja kan ägna min tid åt? Men jag är inte så bra på nåt särskilt så jag skulle kunna göra det till en hobby xD Kanske jag borde starta en bokklubb? Haha känner mej gammal :P Det kan jag göra sen när ja blir äldre, men nu är ja ung och skall uppleva ungdomens glansdagar? Men egentligen finns det väl inga glansdagar :P Det enda som är bra med att vara ung är att man KAN se bra ut, men sen när man blir gammal skrumpnar man ihop och så tycker alla att man e ful och är ivägen :P Inget positivt att se framemot, ja vill inte bli gammal :/

Nu till lite trevligare nyheter: IDAG KLÄDDE VI JULGRANEN!! Helt fantastiskt alltså :D nu är det snart jul och det märks när man ser julgranen stå där med alla sina bollar och allt glitter som vi så omsorgsfullt har hängt upp :D

Jul jul strålande jul, kom nu och förgyll min vardag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0