:)

Kom inte på någon vettig rubrik så ja skrev bara en smilis xD ja tror inte att folk egentligen bryr sig så mycket om man har en bra rubrik eller inte, men något kan man ju alltid klura ihop så att folk vet vad detta inlägg kommer att handla om :D.
Inte för att jag vet vad det skall handla om, tänker bara skriva direkt från hjärtat och hjärnan det första som kommer upp i tankarna! Just nu sitter ja i alla fall här ute på bergö medans peter jobbar som vanligt och inte gör ja något vettigt alls, har solat lite ( men såklart med min tur så kommer bara en massa moln och skymmer solen) men ja tror inte ja fick nån färg av det *hehe*, jag har oxå ätit tortillas och så har ja diskat :P Nu sitter ja här, har på webradio och hoppas att dom ska spela nå bra låtar, funderar ut kluriga saker att skriva i detta inlägg och så funderar ja på massa annat, fast det kommer ja inte att skriva här vad det gäller ;) lite privatliv måste man ju få ha oxå! :D
Men ja kan ju dela med mej lite av mina tankar, t.e.x funderar ja på vilken som e bästa låten i hela världen och ja kan helt enkelt inte bestämma mej för vilken det är, eftersom I'm yours e bra. samt flera av låtarna på nyaste simple plan skivan + en massa andra låtar som man hör i radion e bra, jag får väl helt enkelt lov att ha flera favvo låtar om det skall vara på det viset xD Jag funderar oxå på om rosor är finaste blomman, bara för att den symboliserar kärlek är den så himla underbart fin :)
skulle gärna vela få en bukett rosor nån gång, fast ja e int så säker på att nån kommer att köp nån åt mig, kanske att ja måst köp den själv då :P
Men nu ska ja dra och göra nå annat ett tag, bye :)

Kommentarer
Postat av: Azra

Rosor e härliga :D

Duu, vi sku måst ses på tomatkarnevalen :)

2008-07-03 @ 12:24:11
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

jag var inte där! va ändå dåligt väder :D

2008-07-07 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0