Hello again :D

Börjar kännas som att det var ett tag sen ja skrev något här nu, så ja tänkte att jag skulle sammanfatta mina tankar här en stund :D Inte för att alla kanske är så intresserade av vad ja tänker på, men tänkte dela med mej av dom i alla fall, bara för att ja inte har nå annat vettigt att göra för tillfället :P

Idag satt jag därute i solen och ritade, först tog ja olika motiv från trädgården och försökte teckna av, fast det blev ganska fult eftersom ja e en sån person som inte kan rita riktiga saker utan bara seriefigurer och sådant, mina favoriter att rita är nog Katten Gustaf och kalle anka ( fast det är inte så lätt alla gånger att få alla små detaljer att se bra ut) för dom som är intresserade av att se vad ja har åstadkommit genom åren i ritande väg så kan man kolla i mitt fotoalbum på berusad.org
Hur som helst håller jag nu på att rita av en vinterbild av kalle anka, det går sådär och ja bestämde mej för att ja inte orkade rita nå mer i dag så ja lagde teckningen åt sidan för att fortsätta typ i morron när ja inte heller kommer ha nåt speciellt att göra xD
Igår köpt Peter Guitar hero så vi har suttit och spelat det i går och lite idag före han for till jobbet, vi har klarat ut level easy nu så det blir väl att fortsätta med medium, men där tror ja nog att Peter får spela mest för ja e int sådär jätte bra :D Men ja måst säg att det är riktigt roligt att "spela gitarr" man känner sig nästan som en riktigt rockstar ;D
Idag kom jag annars underfund med hur härlig naturen är, jag satt på gräsmattan och lyssnade till naturen, ja hörde en kråka som tydligen var uppretad över nåt för den förde ett himla liv. tyckte att ja hörde en tupp nånstans å men ja är inte säker  ;D samt vinden som blåste och alla kryp som surrade runt. Helt härligt och jätte bra sätt att varva ner, så ja uppmanar er att gå ut och lyssna till naturen och se er omkring, mycket försigår runtomkring oss som vi inte alltid lägger märke till!

Kommentarer
Postat av: Azra

jaa, visst je härlit ti lydes på va som händer i naturen! man var så avslappna! :)

2008-07-24 @ 21:22:47
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

precis som att man sku va på spa eller nåt, int för att ja nån gång ha vari till nåt spa, men man kan i alla fall tänka sig hur det sku kännas :D

2008-07-25 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0