Länge sen sist..

Kände för att skriva ett nytt blogginlägg nu såhär i tråkans tider xD
Det är ovanligt lugnt och tyst här, beror helt enkelt på att brorsan sitter å spelar sims och int spelar musik på hög volym som han alltid brukar göra :D Men ja e tacksam för tystnaden, det ger en liksom tid att tänka på saker.
Nu kan jag ju berätta vad jag har haft för mej eftersom ja inte har varit någon aktiv bloggare på sistone!
Jag har spelat sims, spelat frets, kollat på tv, haft trååkit, varit full av saknad och så givetvis varit på kristinesstads marknaden :D
Första dan jag var där var i fredags, då var ja där med mari och jessica, vi gick nu mest runt och tittade på olika grejjer, men ja kollade inte så värst noga eftersom ja hade i baktankarna att jag skulle dit på söndag oxå. Det fanns en del loppmarknader i närheten och vi kikade in på nåra av dom, jag måste helt enkelt säga att de e konstigt att vissa bara tar fram en låda me rostiga gamla saker som man knappt ser vad det är och sedan förväntar de säg att folk ska betala för att köpa gamla rostiga saker. Det är ju bara helt konstigt tycker jag, som vad ska man med en gammal rostig nyckel till, som man inte ens vet var den passar? xD Nåja kanske jag har skrivit nog om loppisar nu, vi kollade förrästen oxå på tävlingsdansare som var där och uppträdde och jag konstaterade att det sliter väldigt mycket på skorna att dansa för deras skor var helt uppnötta och slitna xD
Hur som helst var jag till marknaden idag oxå, med peter :) Vi gick runt och hade det trevligt, råkade ut för ett ösregn och blev fast i ett stånd med smycken, vilket ja e ganska säker på att Peter int tyckt va så roligt ;) Och medan vi stod där försökte tanten som ägde ståndet få oss att köpa stålringar med mönster gjorda av en lasermaskin xD men vi köpte inte det :D Jag såg en massa intressanta väskor, men kom ändå fram till att ja inte behöver nån ny! :D Hur som helst köpte ja i alla fall två böcker för sammanlagt fyra euro, jag testade även min lycka på Hertta jahti :D och så köpte ja massor med remmar i olika smaker, alla blev irriterade på mej och tyckte att ja va konstig för att ja blandade dom sura med dom icke sura :D Men de tycker ja bara e gott när man gör så, ingen kan hindra mej :D'
Men för att detta inlägg inte skall bli för långt tänker jag avsluta mitt skrivande nu, so long!

Kommentarer
Postat av: Peter

Lyckad dag faktiskt^^

Myser me min t-skjort å Black Sabbath-CD

2008-07-13 @ 22:41:57
Postat av: Lenita

jo det tycker jag, mysig :)

2008-07-13 @ 22:51:13
Postat av: Peter

Speciellt me regne ;)

2008-07-13 @ 22:52:20
Postat av: Lenita

Men de va ju bäst ;)

2008-07-14 @ 13:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0