mitt i natten :O

Klockan är 00:54 och här sitter man och försöker skriva en blogg, fast det är ju som ja alltid har konstaterat, ja är en nattmänniska :D i alla fall när ja känner för det ;D Måste ju bara få berätta att ja idag, eller rättare sagt igår, tog mitt första dopp i havet eller i alla fall i vattnet på rörgrund :D hehe.
Det var ganska kallt i början, men sen blev de riktigt härligt, solade en del på stranden oxå och det var rätt mycket folk där, svenska turister och bybor. Jag tycker att det är härlig stämning på stranden när det är mycket folk, småungarna leker nere vid vattnet, de större simmar å leker i vattnet och föräldrarna solar på land eller så håller dom koll på sina barn, vi får ju inte glömma att de finns såna som jag då, som gillar att ligga på stranden i solen och läsa en bra bok, börjar förrästen snart få slut på böcker som är olästa, borde skaffa nåra nya :D Nog för att man bra kan läsa en bok flera gånger, fast med en viss tids mellanrum då förstås. Nån gång drömmer ja om att skriva en egen bok, fast ja tror inte att de kommer att bli så, men man kan alltid få drömma.. :)
Var förrästen idag, hmm igår xD och såg på sex and the city filmen, den va jätte braa!!! jag rekomenderar att alla ska se den, sjukt humoristisk och romantisk :) So please go and watch the movie, it's good :D
ojoj, gäspar stort nu, kanske dags att snart krypa till kojs.. men ha de gött därute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0