roliga saker

I onsdags va jag till särkänniemi med Peter, Andreas och mamma :D
Det var riktigt kul där och vi hade sån tur med vädret att det inte regnade alls medan vi var där:D
Jag körde i alla grejjer utom trombi ( dålig grejj enligt mej) vattenstockarna( skulle måsta köat hur länge som helst), spöktåget ( kötid längre än ½ h) och såklart fanns de massa småbarnsgrejjer och dem körde man ju int i heller ;D
Vi va och kollade på djuren som dom har där i parken, och delfinerna uppvisade en great show och vi va in en sväng till akvariet och såklart är det tvång att far upp i näsineula oxå ;D Sådär i övrigt tycker ja att det är på tok för dyrt där, en vattenflaska med vanligt vatten kostade 2.70 och allt annat va oxå dyrt, förstår inte hur dom får det att gå runt xD

Vad ha jag gjort mera då? hmm.. varit på två kalas, jobbigt, igår hade min kusin kalas och vi satt vid bordet vi ungar och skrattade nästan ihjäl oss, det började tåras i mina ögon i alla fall och allt började med att min ena kusin tappade en kexbit på golvet *haha* och sen kom en massa andra diskusioner igång t.ex. kom dom på att man borde ha en bomb i pantflaskor som exploderar inom 30 sek. om man int pantar dom direkt xD skulle kunna räkna upp hur mycket som helst som vi pratade om igår, men inlägget skulle bli så långt då :D

Jag har spelat ganska mycket sims 2 på sistone, bara för att jag inte haft nå annat vettigt för mej, å jag har en familj där ja ha lyckats fått många att dö, så ja har många gravstenar på gården av både djur och människor, det roligaste är att dom som dött kommer tillbaka och skrämmer slag på alla som bor i huset ;D

Men nu ska ja inte skriva mer idag, gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0