yoghurt :P

Jo i morse satt jag och åt en smultron yohurt och så tyckte ja att ja sku läs innehålls förteckningen för att se hur mycket smultron den innehöll, då kan man ju säga att ja blev förvånad när ja såg att den innehöll 5 % jordgubbar och endast 1% smultron xD nog för att dom kanske smakar ganska lika, men de hett ju i alla fall smultron yoghurt så de sku ju ha behöva varit mer smultron än jordgubbar i det, eller så sku dom helt enkelt kun skriv på framsidan, #smultron och jordgubbsyoughurt#
Egentligen e de väl int så mycket att klaga över, men i alla fall måst ja ju få säg min åsikt om saken xD
Kanske dags att byta ämne nu så att ja inte tråkar ihjäl folk :D nå ja kan ju berätta att ja har suttit ute i solen idag igen och då ritade jag färdigt min kalle anka teckning, som ja blev ganska nöjd med, fast den kanske int e så bra, men ja tycker att den duger i alla fall :)

nää nu ska ja ta och göra nå annat, morjens ;)

Kommentarer
Postat av: Peter

Du sku måst lag in egen paj som du kallar för "Lenitas saltpaj", fast du egentligen bara har en massa socker, ägg etc. å in tesked salt.^^

Samma princip!

Teckningen vort bra förresten. :)

2008-07-29 @ 23:07:31
Postat av: Lenita

hehe bra ide gulle :)

nå glad att du gilla den :)<3

2008-07-29 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0