årets första "långa cykeltur" + lite annat

Idag beslutade jag och syrran oss för att åka på en cykeltur in till kristinesstad :D
Vi packade ner en vattenflaska, pengar och mobilitelefoner och tog sedan fram cyklarna och då märkte jag såklart att ja var tvungen att pumpa i mera luft i ringarna = jobbigt xD haha egentligen inte men ja kände för att klaga lite ;)
Sedan begav vi oss iväg den ca. 13 km långa färden till staden! vi hade motvind och kämpade oss långsamt framåt och stannade för att dricka ett fåtal gånger, mycket mödosamt nådde vi ändå vårat mål och var glada över att få vila ut!
Vi köpte glass och så jag köpte en present åt en viss person :)<3 ( du vet vem du e ;) ) just före vi skulle börja bege oss hem så kände vi att vi behövde gå på wc och för att få gå på ett fint och ganska lite använt wc gick vi in till sibylla och beställde en pomfrittmåltid utan läsk, vi fick betala 1 hel euro mindre när vi int ville ha nån läsk *hehe* och när vi ätit upp den så gick vi på wc, tillsynes nöjda med oss själva över våran listiga plan :D Nog för att vi kanske skulle ha kunnat gått in dit och använt wc utan att ha köpt något, men det kändes ändå bättre att göra så som vi hade gjort!! :)
När vi skulle cykla iväg hemåt blev vi glada, eftersom vi tänkt att vi måst ha medvind hem, men tyvärr hade vinden svängt och vi hade en ännu tyngre motvind på vägen hem, så när vi äntligen kom hem för dagen så kände vi oss helt slut xD
Men ja kan i alla fall säga att jag hade en rolig dag ;D

Jag saknar dej<3 Hoppas du vet hur mycket du betyder för mej, vill int va utan dej <3

Ps. Godis är gott :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dej jag å, bullunge <3

Lyckat att ha motvind båda hållen :D

2008-06-26 @ 21:48:54
Postat av: Lenita

joo, det ska väl va nån med min tur till det å xD

2008-06-26 @ 21:56:38
Postat av: Pia

Nämen va snällt att du köpt en present åt mej! ;)

2008-06-27 @ 12:20:16
Postat av: Lenita

:D

2008-06-27 @ 23:40:43
Postat av: cecilia

det var ganska kul i kristinestad men störande då vi hadde motvind båda vägarna xD

2008-07-05 @ 14:28:34
Postat av: Lenita

du vet, har man tur så har man :D

2008-07-07 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0