blogginlägget om att glömma saker

Många gånger har det hänt sig att jag har glömt saker, senast idag glömde ja min vattenflaska i frysen, vilket resulterade i att vattnet helt frös till is och nu kan man inte dricka det före det smälter, Haha vad glömsk man kan vara.

En annan sak som jag alltid glömmer är att stänga skåpdörrar och lådor, så om någon människa här hemma hittar en öppen skåpdörr så vet dom genast att de e jag som har varit i farten. Det kan oxå vara så att om jag ska ha en sak som står bakom en annan så tar ja ut dendär saken som är ivägen, men sedan ställer ja inte tillbaka den saken utan låter den ligga framme och då vet ju alla automatiskt vem det är som varit i farten igen.

Jag är oxå så glömsk att ja brukar glömma att städa mitt rum, men det är väl egentligen ganska förståerligt att man vill glömma tråkiga saker *skrattar* .

Man är självklart oxå en mästare på att glömma saker man borde ha med när man far bort, ex. hårborste, smink, allergitabletter, nattlinne o.s.v..

Jag är nog en snäll människa fast ja e lite glömsk ibland, min point med hela dehär inlägget är nog att få visa upp min lite mer klumpiga sida av mig, så att folk inte tror att man är perfekt, för ja vill inte vara perfekt


Tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Peter

Jupp, kan håll med om att du är aningen glömsk, men vem är int?

Tänkt skriv nå fiffigt nu, men jag glömd bort det...

2008-06-08 @ 21:28:09
Postat av: Peter

Jupp, kan håll med om att du är aningen glömsk, men vem är int? ;)

Tänkt skriv nå fiffigt nu, men jag glömd bort det...

2008-06-08 @ 21:36:09
Postat av: Lenita

jo men de va fiffigt att skriv det två ggr ;)

2008-06-09 @ 14:19:30
Postat av: Peter

Har du nån aning om hur långsamt det gick att kommentera igår?

Bice.. :(

2008-06-09 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0