för att ja inte har något att göra..

Just det, har inget att göra nu, så ja tänkte att ja lika gärna kan skriva ett blogginlägg då om vad som helst!

Det första jag kommer att tänka på är godis. Måste ju bara va bästa maten i hela världen eller nåt, okey ja vet att man inte kan räkna godis till mat, men i alla fall är det gott!! Finns inget som slår godis (i matväg då) sådär annar är det underbart att ha mysiga filmkvällar med min älskling och att bara va hemma och ta det lugnt! Men jag önskar att solen skulle kunna börja skina nu så att man kan va ute och sola, egentligen skiner nog solen men de e tråkit att va ensam och här där ja e nu har ja inga kompisar och älsklingen är på jobbet och tjänar pengar!

kanske ja ska prata om nåt annat nu så att det inte blir så enformigt, idag har ja förrästen börjat läsa i min eragon bok igen, haft ett uppehåll på typ 1månad om int mer för att skolan har tagit mesta delen av min tid. men hur som helst är ja på sid 240 nånting för den som undrar. Jag måste bara säga att hela eragon storyn e grymt bra påhittad, att man kan ha så bra fantasi så att man kan skriv massa saker om älvor och en massa andra olika varelser och dessutom hitta på ett eget språk åt var och en av folkslagen oxå! det kallar jag bra fantasi. Funderar själv på att nån gång skriv en bok, fast det skulle inte vara en fantasybok det då utan mer en deckare eller varför int en ungdomsbok! mem nu är det dags att sluta fantisera för tillfället och hitta på nåt att göra, spela sims kanske!

Kommentarer
Postat av: Pamela =D=D=D

Oj neeej GODIS! gud jag hatar godis x] jag å Elin åt så myki på fredaan så ja hadd som sjuk mage hela kvällen typ å endå fick vi int en uppäti allt (mer om de i breve x)

2008-06-23 @ 09:34:23
Postat av: Lenita

jasså du har hittat till min blogg i alla fall :D

2008-06-23 @ 13:10:48
Postat av: PAmela

klart:)

2008-06-23 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0