Hallelujah :)

Folk kan tycka att ja är konstig ibland för att jag exempelvis tycker att makaroner och spagetti smakar olika xD
Men faktist tycker ja att om man äter spagetti med ketchup så har det en annan smak än om man äter makaroner med ketchup ( vilket jag råkar tycka bättre om) Finns det nån mer därute som delar samma åsikt som mig, eller är ja helt ensam om min åsikt? Om så skulle vara är det inte hela världen, för ja trivs egentligen ganska bra med att vara lite udda, fast ja tycker ändå inte om när vissa personer måste glo på en så att man nästan tror att de kommer att tappa ögonen ur sig. Ofta får ja oxå en känsla av att det finns personer som hatar mej fast ja int ha gjort dem något ont, utan mest bara för att ja finns och kanske inte alltid gör och säger exakt som dem! Men ja tål att va annorlunda, bara det att det gör ont om folk inte tycker om en.. Jag läst fakist i ett horpskop att vågen (mitt stjärntecken) känner sig olycklig om hon känner sig onönskad av någon.. det tycker ja stämmer bra in på mej :D

Fast ja kanske är enda som tror på horoskop oxå? Fast ja tror inte hela tiden på dom, men ja måste säga att de har stämt in på mej flera gånger och man tycker ju att det inte kan vara en slump eftersom det har stämt flera gånger!! ;D
Jag har även insett att jag snart har förbrukat nästan halva sommarlovet och ja tycker att ja int har hunnit gjort så mycket ( int för att ja vet vad ja ska hinna göra helle så), men man kan väl bara ta det lugnr och flyta på med strömmen och hoppas att den går långsamt så man int måst börja skolan i morron eller nåt xD
Förrästen kom ja just på att ja e intresserad av att veta hur det gick för mej i matteproven ja var och skrev för nån vecka sen, hoppas ja får veta resultaten innan skolan börjar, annars får ja ju aldrig nån ro i själen :O
Men ja ska int klaga så mycket nu, int för att ja kanske klagar men de känns som att ja skriver mycket negativa saker i alla fall.. :P
kanske borde se livet mer från den positiva sidan, nog för att jag redan gör det, Men nää usch va jag fumlar med orden nu, kanske bäst att avsluta detta inlägget innan ja råddar bort er totalt! xD

men innan ja avslutar måste ja få berätta att ja har bakat rabarberkaka och kladdmuffins idag och båda blev otroligt goda, syndigt goda nästan för ja tror int att de e så hälsosamt i slutändan att äta så mycket bullar och sådant, men ja skiter egentligen i om saker e hälsosamma eller inte, varför ja man leva ett tråkigt liv utan godsaker när man kan leva ett kul liv med godsaker? ;)
tack för mej!

Kommentarer
Postat av: Pia

Nästa gång du e på Bergö så kan du ju baka rabarberkaka och kladdmuffins, så får jag o Mats o barnen kom ut på kaffe! ;)

2008-06-24 @ 08:38:50
Postat av: Lenita

hehe :D får se!

2008-06-24 @ 20:31:24
Postat av: Leila

men hördu, nog smakar makaroner å spagetti oliik :O itt e je ju samma smak itt! sjölv så tycker ja betär om spagetti :D



jamen, du kan ju bak na gott, å så kan du ju bjud ^^ ;D

2008-06-25 @ 10:42:55
URL: http://behindbrowneyes.blogg.se/
Postat av: Lenita

bra att nån håller med mej, äntligen för alla bara motbevisar mej hela tiden att de e samma sak :O

2008-06-26 @ 21:31:37
Postat av: Azra

oj, e va jag som skräjv hede förra inlägge, men e råka kom me Leilas uppgifter.. fäsen :P

2008-06-27 @ 15:43:56
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

nå int gör de nå :D

2008-06-27 @ 23:40:15
Postat av: cecilia

haha jag tycker no att spagetti och makaroner smakar likadant eller så kanske det är liite skillnad på smaken mellan dom

2008-07-05 @ 14:32:53
Postat av: Lenita

HAHA liiiite :D jeiijj :D

2008-07-07 @ 22:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0