Hejsan hoppsan karlsson!

Väldigt bra rubrik, hehe kom på det och kunde inte motstå att sätta den som rubrik :D
jag har sådär annars beslutat mej för att börja skriva smajlisar i mina inlägg igen, fast kanske inte lika många som förr, eftersom man kanske borde kunna se skilnad på text och glada ansikten :D
Det skulle ju bli för tråkigt om det enda som står i en blogg är = :D:D:D:D:D o.s.v. ...

Hehe så därför tänker ja inte skriva på det sättet! Nu tillbaka till verkligeheten, på sistone kan man säga att ja inte har gjort nåt vettigt alls, hela denna vecka som gått nu har jag mest suttit stilla och latat mej samt ätit godis, chips och en massa annat, förstås kan ja inte glömma bort att nämna popcorn oxå :D
Men denna vecka måste ja röra på mej mera, funderar på att göra långa cykelturer som jag i min tur då sen kan skriva om här på bloggen, förutsatt att de händer nå intressant på mina cykelturer då *hehe*.
Klockan är snart halv ett på natten och man sitter fortfarande här vid datorn och gör inte så mycket, var till och med för lat för att sätta på nå musik åt mej xD
Men skall ändå snart dra härifrån, in fact nu med det samma..
Men jag lovar att ja kommer att hålla er därute underhållna med vad som händer i mitt privatliv :D

So long och ha det riktigt gött nu :)

Kommentarer
Postat av: Peter

Och int ett ord om att du ha vari hos mej |:

Aja, bra att du använder smileys pånytt, känns mer personligt :)

2008-06-22 @ 23:26:39
Postat av: Lenita

men gulle, de ha ja nämnt i mina andra blogginlägg ju som ja skrivit när du ha vari på jobbet!

2008-06-22 @ 23:28:42
Postat av: Pamela

Mitt jobb börjar nästa månad som om vårt "möte" alls ska bli av så får de helst bli av redan denna vecka =D

Du verkar ju int ha så fullt upp så x) Så har du nå bra förslag om var när och hur så säg till =DDD;)

2008-06-23 @ 10:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0