Nameless

Jag kom inte på någon rubrik till detta inlägg så jag kunde ju lika gärna döpa det till nameless då.

Nu ska ja berätta om min dag, om nu någon därute är intresserad av att veta hur den har varit. Jag steg upp ganska tidigt och läst ½ timme på matteprov ungefär och sen bakade jag bananmuffins. Det var roligt att baka sådär ganska tidigt på morronen och resultatet blev lyckat för syrran har sprungit och ätit av dom hela dan, resten av familjen tyckt säkert om dom oxå.
Men sådär annars har jag kollat på tv och pluggat mer matte, bara ett prov i morron och sen e man ledig resten av sommaren, ska bli skönt när provet är överstökat tyvärr känner ja på mig att det inte kommer att gå så bra för det är svårt.. Men nåja man kan väl bara göra sitt bästa.
Jag va och skrev matteprov idag oxå 5 uppg, skulle man lösa av 7, det tog inte länge för mig att hitta mina uppgifter och jag hoppas att ja får typ 9 i betyget!

Jag har faktist inte gjort så mycket annat idag, men ja kan ju berätta att vi bokat in en ny resa till sverige nu eftersom den förra inte blev av p.g.a för få deltagare, men denna kommer att bli av för vi va nästan full buss nu när vi anmäld oss, så då sen i slutet av sommaren blir det gröna lund som gäller! Ser fram emot det, att man ska få åka på semester med sin älskling är ju oxå en sak att se framemot. <3


nu har ja inget mer intressant att rapportera, men stanna kvar, inom kort kan det säkert hända nå intressant!

Kommentarer
Postat av: cecilia

:O men nu ljuger du ju jag sprang inte och åt muffinsar hela dan ju :O

2008-07-05 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0