Nytt inlägg

I'm yours = en grymt bra låt, blir alltid lika glad av att höra den, tyvärr minns ja int vad sångaren heter men i alla fall heter låten så!

Idag tog jag med mig själv och min bok ut i solen, för att ja skulle få lite färg, men satt int så läng för de blev så varmt (35 grader i solen).
förrästen blir ja tokig när dom visar så mycket fotboll på tv nu :( de e inge bra ju!! på svt4 visar dom fotboll enda till 2 på natten typ och sen annat efter det, men hallåå ja sover ju den tiden så hur ska ja ha tid att kolla på nå tv då!! Ja kan säga att ja ha slutat kolla på tv, iaf för just nu.
varför jag nu helt plötsligt började prata om tv har ja ingen aning om, förmodligen för att ja int har nå annat att prata om när ja sitter här i min ensamhet helt ensam . eller molly är här oxå men hon ligger under bordet och sover.
nu har ja inget mer att skriva så ja ska ta och göra nåt annat, men må bumbibjörnarna vaka över er så att ni är snälla!

Kommentarer
Postat av: Icus

Jason Mraz :D wohoo :P

2008-06-20 @ 21:56:34
Postat av: Azra

åh Im yours e no en bra låt!! Om du har tråkit kan du ju allti kom via tinas glass å prat me mieg, fö ja burk ha ganska tråkit där om itt e je na mytchy folk ^^ :D

2008-06-22 @ 17:46:47
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

Azra: joo men först måst ja ta mej in till näsby oxå xD

2008-06-22 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0