Simple plan fan

Det är jag det! måste helt enkelt va världens bästa band, eller i alla fall nästan!
Nyaste skivan är helt underbar och jag tackar Peter för att han köpt den åt mig <3

En bra låt måste ha ett bra budskap och jag anser att alla simple plan låtar har ett bra budskap, jag förstår helt om det finns folk som int tycker det, men det enda jag vet är att jag tycker som jag gör och ingen kan få mig att ändra på min åsikt!  Har flera gånger funderat på att själv skriva en låt, men om så skulle hända så skulle det bli endast texten för ja kan inte skriva musik, jag är inte tillräckligt begåvad för det. Jag vet vad ja kan och försöker inte ens övertyga mej själv om att jag kan mera saker än vad ja faktist kan. Fast det är klart att man har drömmar, men dom är rimliga kan man säga.

Idag har jag räknat en massa matte, jag blev helt uttråkad och sitter å gäspar nu, men som tur är har ja simple plan som kan liva upp min tråkiga dag. Som avslutning skall jag skriva en del av en S.P låt här :




You look so beautiful today. When you're sitting there it's hard for me to look away. So I try to find the words that I could say. I know distance doesn't matter but you feel so far away and I can't lie...

Kommentarer
Postat av: Azra

jaa Simple Plan e sååååå braaaa!!!! :D

Vet du, om du skrivar textin så kan ja la musiken :) teamwork, vi je ju dukti åp he :D

2008-06-09 @ 16:14:17
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

hehe ja gissa nästan att du sku erbjuda dig till det :D vi får se om ja nån gång i framtiden lyckas skriva nåt!

håller med om att vi e bra på teamwork ;)

2008-06-09 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0