Sune är hemma igen :D

Jag tänkte att ja bara var tvungen att skriva det här oxå, att min gulliga katt Sune har kommit hem igen :D
Jag är glad och nu känns det som att ja inte har några problem eller bekymmer alls kvar i denna värld, förstås finns det nåra små, men iaf. inget man gräver ner sig för ;)
Nu när ja har börjat skriva detta inlägg kan ja ju fortsätta att skriva lite mera grejjer så att det inte blir för kort, det skulle se fånigt ut met ett kort inlägg när ja brukar skriva lite längre ibland xD
Men i alla fall har ja inte gjort så mycket idag! men ja kan ju berätta vad, kanske du tycker att det är intressant :D

Jag å syrran satt ute i solen i hopp om att få lite färg, jag läst såklart en bok samtidigt ( eftersom ja lyckats läsa ut eragon, läser ja livstid av Liza marklund nu istället). Senare på kvällen gick jag och mamma till farmor och farfar, en promenad på drygt 3 km en väg, jag hade med mej blommor och ett kort som ja ritat själv för att gratulera farmor på födelsedagen, eftersom ja inte kommer att ha möjlighet att far dit nu på tisdag för då är ja inte hemma ;D
vi fikade och pratade och så gick vi hemåt igen, ja hade på mej shorts i hopp om att kvällssolen skulle kunna färga mina kritvita ben en aning och faktist just märkte ja att ha fått lite brunare ben ( jippii för mej ) men ja e inte heller en sån där människa som blir brun, bränner mej faktist lätt i solen :( men ja skulle gärna va brun :D
Nu har ja inte så mycket mer vettigt att klottra ner här så ja sticker nu, Men må stjärnorna och månen vaka över er!

Kommentarer
Postat av: Azra

Yay, Sune e tibak :D va bra ;) när kom an? :D

2008-06-28 @ 11:36:04
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

De va andreas som hitta han på en åker ganska förvildad efter att ha varit borta i nästan två månader.. om int andreas sku ha sett han sku han nog int ha kommit hem, så de va tur att han såg an :D

2008-07-02 @ 13:14:46
Postat av: cecilia

haha vissa här har lätt för att bli brun i solen :D

2008-07-05 @ 14:25:14
Postat av: Lenita

skrytmajja ;P

2008-07-07 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0