Bal på gång

Idag har vi suttit och arbetat med inbjudningarna till balen i ca. 4h, ja känner mej ganska slut nu xD Men vi var ju en stund hos azra sen ( eller ska vi säg nåra timmar) och det var riktigt kul :D De e bra med tjejkvällar så man får prata av sig och äta godis å chips samtidigt som man kollar på film :D Ja minns int va filmen hette nåmer, men den handla om en nörd som sku gå i nördskola för att bli tuff och träffa många tjejer, men huvudpersonen träffar en flicka då som hans lärare försöker ta från honom xD ganska knäppt egentligen, men dom va väl nog 18 ungdomarna i alla fall skulle jag tro :P Svårt att avgöra.
Jag hade tänkt ut nåt riktigt bra som jag skulle skriva här, men nu har jag desvärre glömt vad det var, hehe. så kanske lika bra att avsluta detta inlägg då xD

Ha de bra :)




Dagens låt: Mange Schmidt- gömma mej

Kommentarer
Postat av: Azra

Filmen hette School for Scoundrels! Eller, Nördskolan :P



Jo, e je så skönt me tjejkvällar! Man kan prat om vasomhelst, e je skönt ti kon jier he å :)

2008-11-25 @ 19:32:37
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0