Dagens äventyr!

Dagen började med att jag å syrran satt vid frukostbordet och åt varsin skiva rostbröd, en blåbärsyoghurt och en mandarin. Sedan satt jag och tog massor me bilder av sakerna som vi hade på bordet, jag kallar bilderna för modern konst :D Efter det tyckte vi att det var dags att sätta på en julskiva, och så gjorde vi det, ställde upp volymen så att våran brorsa skulle bli störd på oljudet och stiga upp, desvärre misslyckades vi med den planen :(
Men i alla fall fick vi en energikick av jullåtarna och började hitta på olika knasiga danser till låtarna, vi hoppade och studsade på ett bra tag tills vi sjönk ner på soffan helt utmattade :D
Efter det har det inte hänt så himla mycket, jag har läst på prov större delen av dagen, men jag har ändå haft tid att fixa maten ( potatismos med knackkorv, chokladbollar till efterrätt ) och nu sitter jag helt enkelt och har tråkigt och väntar på att nåt kul skall hända..


Dagens låt: amy Macdonald - this is the life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0