Hjälp det spökar :O

Idag när ja gick hem från skolbussen tyckte att jag hörde någon som snyftade, jag stannade och kollade mej runt, men såg ingenting och ja hörde heller inte nå mera ljud. Sen när ja kom in så såg jag i ögonvrån att det stod en liten pojke på gräsmattan och sen när ja sku kolla vem de va var han borta. Ja kollade genom alla fönster i huset efter det men ja såg ingen som hade kunnat gått från huset heller, helt äckligt skumt :O ibland försvinner saker spårlöst härifrån oxå, man tror ju att man har slarvat bort det nånstans i rummet, men fast man kollar på alla möjliga ställen hittar man inte det nå mer xD

Nåjaa.. egentligen hoppas ja att de ska spöka här för de sku va kul:D

Idag hade ja psykologi prov, ja vet int hur de gick men ja kunde svaret på alla frågor tyckte jag i alla fall, får se hur läraren bedömmer det sen då :D Och i morron e de Hissaprov :O hoppas att de går bra, läraren sa att de sku va långt, men ja ska läsa ordentligt och kunna allting :D det är mitt mål, om ja uppnår det sen är ju en annan sak då xD


Dagens låt: Mika- Grace Kelly

Kommentarer
Postat av: Azra

usch, fy va läskit :/ tådde e no hemskt :P

2008-11-05 @ 13:11:33
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

mm ja vet xD

2008-11-05 @ 13:14:33
Postat av: Peter

Ja tror att e va Andreas som hulka för att PV-däcke hans lääker. :D

Sedan sprang an ti skogs i räin depression, därför såg du int an na baket heller.

Åså jere säkert han som tar alla saker som "försvinner" å. ;)

2008-11-05 @ 14:53:25
Postat av: Lenita

men åååh xD

2008-11-05 @ 18:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0