I wanna be a big rockstar :D

Det kanske skulle vara kul, men ja tror att jag avstår från det, men jag kan tillägga att rockstar med nickelback är en väldigt bra låt :) den beskriver hur ett rockliv går till, nästan så att dom gör narr av det xD men alla kändisar gör väl narr av någonting. En annan låt som handlar om rocklivet och dess baksidor är ju Pinks låt so what, och det måste ju bara sägas att musikvideon till den låten är hur sjukt bra som helst!! Låten är det ju inte heller nå fel på förstås :D En riktigt cool låt, men ja diggar ju Pink sådär annars oxå, så det är en ganska självklarhet att ja gillar låten då ;)
Jag tycker förrästen att Rascal flatts skulle kunna komma å ha spelning här i finland :O dom är ju såå bra, men ingen känner ju till dom :/ Men ja försöker nu göra lite reklam för dom i alla fall, kolla in denna länk:

http://www.youtube.com/watch?v=JhnU9IYTD9c


Det jag kan berätta om bandet är : Det är en countrypopgrupp som grundades i Nashville, Tennessee ca. år 2000 och har sen dess givit ut 5 album : Melt, Rascal Flatts, Feel like today, Me and my gang och Still feels good.

Gruppen består av 3 personer : Gary LeVox (lead vocals), Jay DeMarcus ( bass guitar, vocals) och Joe Don Rooney ( lead guitar, vocals)

Man kan nog läsa om den på wikipedia och på deras egna hemsida oxå : www.rascalflatts.com


Lyssna på dem, de är riktigt bra!! :)


NU till något annat. I morron är det provutgivning, jag har 4 st prov att få ut och jag hoppas på att jag skall få ca. 9 i proven, då blir ja nöjd :D Men vi får ju se, man behöver inte ha för höga förväntningar, det brukar ofta bli lite sämre resultat än vad man fick i högstadiet, bara för att de e svårare i gymnasiet, men det fattar väl alla att det är XD

Kommentarer
Postat av: Azra

Rascal Flatts e så bra!! :D

2008-11-18 @ 19:58:10
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Azra

Rascal Flatts e så bra!! :D

2008-11-18 @ 19:58:58
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa, alla borde inse det :D

2008-11-20 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0