Roligt att skriva

Idag tycker jag att det är roligt att skriva blogg, jag tror även att det skulle vara kul att arbeta som journalist, kanske man skulle satsa på en sån utbildning? men var studerar man till det i Finland då? :O
Måste googla runt lite så kanske jag hittar nå xD
Jag har kommit fram till att jag suger på att skriv uppsatser, jag klarar int av det i något språk alls, int ens i svenska :O
Så hur man skall klara studenten vet jag inte, íbland känns det som att jag bara skulle vilja hoppa av gymnasiet och resa jorden runt eller nåt annat mycket intressantare, dethär livet är svårt när man int vet vad man vill :O
Å denhär jävla cp datorn klarar int av att skaffa fram ett frågetecken nå mer, ja lyckades ju skriv två i början men nu går det int nå mer :O ajjaa, någon har svängt om knapparna, jäävla idioter som måste sabba för andra :/ ja förstår inte vad man har för nytta av att ändra om knapparna på tangentbordet så att följande person har stora svårigheter med att skriva normalt? äckligt säger jag bara. Sluta förstör för andra! sluta tänk på va du själv tycker är roligt! Ta hänsyn till att andra inte tycker att det är kul!

Just nu är jag så irriterad att jag inte orkar komma på dagens låt :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

soc&kom i helsingfors

2008-11-12 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0