dags för ännu ett inlägg :)

Jag skrev ju ett i går oxå, men har inget att göra nu, så de e väl lika bra att skriva ett trevligt inlägg då :D
Alltså idag har ja varit väldigt aktiv alltså, har spelat sims nästan hela dan och så har ja suttit å ätit godis och det enda vettiga är väl att jag har gått igenom vilka av mina skolböcker ja ska sätta ut för försäljning xD :D
min katt är konstig :O hon sitter å stirrar på mej :O me sina gula stora ögon :D ibland kan hon sitta och stirra på en i fem minuter och ja fattar int varför *hehe*.

Alltså egentligen har ja inte så mycket att skriva, men ja tycker att de va synd att Loulou for ut ur idol igår :( johan sku ha kunna fari ut istället för han kan int sjung :O fattar int varför folk röstar på honom?? han kmr säkert att vinna hela idol för att massor me f12-14 sitter å röstar på honom, blir bara så irriterad :/ Bort me Johan, å Lars e nu int så bra heller xD
Men nu ska ja sluta klaga å hitta på nå annat att göra, bye :)






Dagens låt: Rascal flatts - Here

Kommentarer
Postat av: cecilia

jaa!! johan suger ju!! alla röstar väl på han bara för att dom vill att nån som suger sa vinna idol! xD men jag tycker synd om loulou som åkte ut! :(

2008-10-25 @ 20:31:50
Postat av: Lenita

jo ja vet, loulou va nog bra, men hellre sepidhe kvar :D

2008-10-28 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0