Dags igen för ett roligt inlägg :D

Om detta inlägg kommer att bli roligt vet ja inte, men hur som helst sitter ja i skolan och har håltimme = dötrist xD För alla andra har ju typ lektioner nu, i alla fall alla dom som ja brukar va med :P
Så nu måste jag sitta och underhålla mej själv en stund, har redan försökt läsa på psykologi i 20 min, de va ganska tråkit så ja sluta me det :D
Och du sitter ja här redo för att skriva ett meningslöst blogginlägg :D
jag skulle behöva mera läsare till min blogg, för då känns det roligare att skriva inlägg, måste helt enkelt skriva bättre inlägg så folk tycker att ja har en intressant blogg som dom gärna kommer och läser ofta! :) men hur ja skall lyckas med detta har ja ingen aning om, måste aktivera mina hjärnceller då och flera neurala nätverk som måste arbeta, hmm.. tror att jag tar och funderar mer på mitt problem sen, men om nån har nå tips så finns jag här, redo att ta emot dem :D

Bara en lektion till idag, och sen får man bege sig hemåt, de blir tydligen film ikväll :D jeijj :D

Men nu skall jorden få fortsätta snurra och medans den gör det kan du ju leta upp denna låt: life is a highway - Rascal flatts

:D:D

Kommentarer
Postat av: Peter

Javisst, antar du tyckt filmin va bra? ;)

Skriv om pånnisar, täj lockar folk!

2008-10-07 @ 19:48:07
Postat av: Azra

Ja sku jier allt fö ti få ha na håltimmar! har så trööög period nu :/

2008-10-07 @ 21:03:38
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

Peter- ja tror int folk vill läs om ponysar :P

Azra- ingen annan har det just nu, ingen som ja e kompis med så sitter alltid ensam och möglar :/

2008-10-07 @ 22:28:47
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0