Hehe

Känns som att jag väldigt ofta har börjat skriva blogginlägg nu, har sammanlagt 3 bloggar på olika ställen och ja skriver i dem ganska ofta xD
Dehär med att ja bloggar ofta kan man ju se ur både en negativ och en positiv synvinkel. Det positiva är väl att jag har bra fantasi som orkar skriva så mycket och det negativa är nog för mycket fritid xD
Men ja måste säga att det är domhär håltimmarna i skolan som gör att ja har så mycket tid, ingen annan ja känner har ju håltimme samtidigt och därför kan ja inte umgås med nån annan än mej själv och datorn :D så helt ensam är jag väl inte i alla fall *hehe*

ja undrar om dagens låt kan vara samma låt flera gånger? men det måste det ju kunna va, för de e ju jag som bestämmer vilken som e dagens låt, och en låt kan ju int bli dålig från en dag till en annan! :D
Se nu vilka dåliga idee'r och funderingar ja har :P jag  behöver verkligen nåt annat att göra!!!!! :)




Eftermiddagens låt: she's my california - E.M.D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dom andra bloggarn ?

2008-10-08 @ 15:45:21
Postat av: Azra

Du ha mera bloggar? Vad dom heta? :P

jo, ja ha no haft samma låt som dagens låt fläjr gangor! :D

2008-10-08 @ 19:00:28
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

hemligt :D hehe nå ja har en blogg på okej.se och en på netlog :D

2008-10-11 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0