Hejsan på dej :)

Alltså det är väldigt länge sen jag skrivit något här nu, men har inte haft tid heller xD
Jag har väl inte berättat om mitt höstlov i helsingfors så de kan ju detta inlägg handla om då :D
Bra att man har ideer ;)

Nå vi bodde på ett ställe som hett hostel lönnrot, rummen va ganska trånga och äckliga men ganska billigt för en natt, 26 €. men man hade inte direkt väntat sig nå snyggare rum heller, eftersom de inte var något hotel xD å frukost ingick ;)
sen då till tågresan som var helt kul, fast kanske lite långtråkig me 4 h och 15 min i tåg xD men ja hade en bra bok med mej å frukter å grejjer :D Ja kan ju berätta va ja köpt å :D
två par skor, två par stickade tröjor, en kappa, en handväska och ett par vantar :D sammanlagt gick väl hela resan på 300 euro eller nåt sånt, när man räknar me tågresa, hotell, mat och shopping :D så särskilt sparsam har man alltså inte varit ;D
men ja brukar inte va till helsingfors så ofta å shoppa, så de gäller att släppa lös när man har tid :D

nu sitter ja å kollar på svenska idol :D

ha förrästen skaffat massor me nya rascal flatts låtar, så ni kan förvänta er att en hel del av deras låtar kommer att figurera som dagens låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0