I know

japp, ja vet massor :D
fast ja tänker inte räkna upp vad jag vet :D någonting här i livet måste ju få vara hemligt oxå :D
men jag kan i alla fall säga att ja vet att de e mörkt ute och att jag skall åka till Helsinki med mina kompisar på höstlovet :)
Längtar, för ja ska shoppa, måste bara tigga lite pengar nu så ja kan betala tåg, buss och hotell + alla grejjer ja ska köpa :)
hehe ringd just en som prata finska, å ja prata lite tillbaka, men de känns ganska jobbigt men de börjar gå lite bättre nu, kanske va bra att va på marknaden och tvingas prata me folk på finska, känns lite som att man kommit över en tröskel, fast de finns fortfarande en liten del som behöver överstigas xD Borde öva mera på finska helt enkelt, får se vad die Zukunft för med sej :D






Kvällens låt: your love is a lie - simple plan


bara för att de e kvällens låt betyder det inte att ja har den åsikten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjölp! Dö var in finn!

2008-10-07 @ 22:55:13
Postat av: Lenita

int blir ja :D måste ju kunna ha alla former rätt först :D

2008-10-08 @ 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0