mitt 44:e inlägg :D

Jepp, dags att fira mina 44 inlägg nudå? :D eller så int, ja kan fira sen när ja skrivit 100 stycken :D fast det kan ta ett halvår till kanske? beroende på hur aktiv jag kommer att vara med min blogg i framtiden och så gäller det ju att ha intressanta saker att skriva om oxå :D fast det är ju såklart ingen nyhet :D
Snart gott folk bär det iväg till helsinki:D skall bli kul, men det kommer samtidigt bli dyrt xD med det blir det ju alltid om man skall shoppa :D hmm.. ja e tydligen glad idag, för annars skulle ja inte skriva så många glada smilisar :D
Haha där kom ännu en, hittills har ja skrivit 7 st glada smilisar :D, tror allvarligt att jag är beroende av att skriva smilisar, men de känns mer personligt då om ja får skriv smilsar :D Fast ja håller med om att de kan bli lite väl mycket smilisar ibland, fast det gör egentligen ingenting tycker jag, för man blir ju glad när man ser en glad smilis ( vet inte hur det ´är med er, men jag blir det i alla fall)

Idag har ja finska förhör och i morron hissaförhör och ikväll ska ja testa om de funkar att spela sims på syrrans laptop :D




Dagens låt: Patrik Isaksson - Under mitt tunna skinn

Kommentarer
Postat av: Azra

JA VÄJT! Ja je häjlt smileyberoend jag å :D

Di uttrycker känslor på e jättebra vis :P

2008-10-14 @ 16:42:47
URL: http://azrich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0