problem

Här travar man på i samma gamla fotspår, det skulle vara kul att hitta på någonting nytt och spännande. Jag vet inte vad det skulle vara, men någonting som gör livet otroligt spännande i alla fall, jag söker efter äventyr. Fallskärmshoppning vill ja testa någon gång, jag vill testa på forsränning, åka på djungeläventyr. Vad som helst bara jag får göra nånting!! :)
Skolan känns helt tråkig nu helt plötsligt, de e väl bra att man lär sig saker, men ja känner inte lika stor motivation nåmera. Därför tänker jag inte välja universitetsstudier efter gymnasiet! nån enkel utbildning med bra lön och ett trivsamt jobb, kan man hitta det? Jag hoppas det, för skolan e bara jobbig och att studera i 10 år efter gymnasiet känns helt enkelt inte alls lockande :P Problem, problem, jag vet inte vad jag skall göra med mitt liv efter gymnasiet, kan någon hjälpa mej? Kom på en lösning åt mej! då skulle jag vara tacksam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0