sitter i skolan och har håltimme :P

Snacka om dööötrist, har inget att göra, utan sitter bara här och skriver ett meningslöst blogginlägg :P
Kanske det är så meningslöst att ingen heller orkar läsa det xD Men de struntar jag i, för ja måste ha något att göra annars blir ja tokig, 15 min kvar tills mina kompisar slutar från lektionen och då ska säkert jag å jessica far till pikatuhku eller va de nu heter å handla in nå mer grejjer till kiosken, måste bara säga att folk handlar twix som galningar :D


Hört rykten nu, om hemska saker, är inte säker på om man skall tro på dem, känns hemskt, rädd för att dö i skolan..
Hur kan människor skjuta i skolan, förstår inte, okej ta livet av sig själv, men av 10 andra samtidigt oxå :(


I'm not ready to die yet! Let me live..



Har inte lyssnat på musik än i dag,. så meddelar dagens låt senare!

Kommentarer
Postat av: Azra

Aww! men u klarar no de ;)

usch ja väjt, täjde rykten e no hemsk.. vi får bare hoppas att e je bare rykten å itt namäjr..

2008-10-01 @ 17:55:40
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Peter

Mjo, di hotar ju uviallt nö, men som najn sa; grymt stor skillna millan att hot å att faktiskt utför e.

2008-10-03 @ 22:55:44
Postat av: Lenita

jo ja vet, men man vet ju aldrig om de kommer att hända eller inte :/

2008-10-04 @ 22:27:38
URL: http://coolcat2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0