Att vara eller att inte vara en atom :D

Sådana stora frågor diskuterar jag å Azra på kemi :D Ibland käns kemitimmarna meningslösa för ja lär mej int nå utan sitter å pratar me Azra i stället. Idag t.ex. kom hon på den bra iden varför sudd studsar = de är studsgummin :D
Haha vi skratta ganska länge åt dedär ;D Men har man bra humor så har man, när ja tänker efter så är det oftast på kemitimmarna som vi sitter och kläcker ur oss ägg, eller var det roliga kommentarer ;D Jag tror att det bara är hönor som kläcker ägg, eller nää äggen kläcker ju sig själva :D tror jag, men ja har inte allt på klart idag xD

Idag har jag varit till simhallen, de gick bra, simmade en km och satt sedan i bubbelpoolen i 20 min. Under tiden jag var på simhallen så kom jag på dagens irritationsmoment nämnligen: gubbar som inte kan dra upp simbyxorna ordentlig, ganska äckligt att se röven på folk bara sådär :O

Hehe nu har jag sagt mitt för nuet, bye :D

Kommentarer
Postat av: Azra

studsgummin och parodier på Hamlets berömda tal "Att vara eller inte vara" + att hönor föder ägg.. ja jösses, no je man smart :D

2008-09-11 @ 21:54:48
URL: http://azrich.blogg.se/
Postat av: Lenita

klar du e smart ;)

2008-09-11 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0