Bloggen från Hjärtat

Den moderna tidens dagbok kallas för blogg. I denna s.k. blogg presenteras massor me tankar av författaren och oftast står det mycket om författarens liv och vad denna person gör dagligen..

Haha så bra är jag på att definiera saker då :D  = inte så bra :P
Ikväll har jag varit på Mamma Mia filmen på bio :) den var riktigt bra måste jag säga :D du borde se den :)
men sådär annars idag har det int hänt så mycket intressant förutom att ja sitter här och hostar ihjäl mej :(
hatar att hosta :P särskilt oxå när man känner dej torr i halsen hela tiden :P
Men nu skall jag inte klaga över mitt liv här, vem skulle orka läsa då? Haha :P

I morron är det fagerö och förfest hos mari före :) hoppas de blir kul i morron

nu skall jag och min hals  göra nå annat, bye :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0