Host host :P

Jag ha inte blivit kvitt min hosta ännu, men ja hoppas att hostmedicinen jag tar hjälper, :P.
Fast det tjänar inget till att klaga för de finns dom som har det värre, kollar på extreme home makeover nu, sorligt fall..
Fast det sku va ganska kul att få ett jättelyxigt hus tack vare det pogrammet xD Men de e väl int så snällt att skämta om såna saker förstås, eftersom det faktist är familjer med riktiga problem som får hjälp. Idag är det en familj som har ett ridningsterapicenter för personer som behöver terapi, och fadern i familjen dog i levercancer..
Man blir ganska lessen av att prat om såna saker och att se såna saker på tv så ja tror att ja helt enkelt ska byta ämne :P

På konst är det meningen att vi skall välja en plats som betyder mycket för oss, och sedan ska vi skriva en essä om den och måla av den. Problemet är bara det att det skall vara inlämnat på onsdag och jag har ingen aning om vilket ställe ja ska välja :P Måste komma på något, måste tänka xD


Men nu ska ja göra annat, bye :P

Kommentarer
Postat av: Peter

"På konst är det meningen att vi skall välja en plats som betyder mycket för oss, och sedan ska vi skriva en essä om den och måla av den."



Ta sängen!

;D

2008-09-08 @ 20:27:41
Postat av: Lenita

ja du tycker det :P

2008-09-08 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0