2 saker jag hatar

Det finns 2 saker på min hatlista :
1. Monopol ( spelet)
2. flugor ( insekten, djuret eller vad det nu är)

Okej, förklaring följer, Jag hatar monopol från och med nu, för ja har konstaterat att ja har sån otur hela tiden i detdär skitspelet, fast det går hur bra som helst i början å sen vänder allt helt plötsligt å så kommer ja hela tiden på det ställe där motståndaren har mest hotell och hus och då går man ju i konkurs genast, så nu har ja bestämt mej för att aldrig mera spela monopol, en till av nackdelarna är att det tar så förbaskat länge :P

Flugor då, varför hatar jag dem? Joo därför att de är nervpåfrestande, på 2 kvällar har jag dödat minst 10 stycken i mitt rum, och medan ja skriver dethär surrar det en idiotfluga omkring här å irriterar mej, varför vill flugorna va här inne? Alltså det är värre nu än när ja skrev om mitt flugdödarmaraton, då dödade ja 4 st, nu dubbelt så många + nåra till :O Ja vill inte ha flugor i mitt rum, snyft, Någon som har nåt bra råd om vad jag ska göra?


Olkiluoto resan var ganska bra, förutom dendär jäävla presentationen som gjorde så att flera somnade och andra satt och nästan somnade, bland annat jag :D synd att ja inte somna, men tänk om ja sku ha börja snarka eller nå då, det skulle ju varit perfekt xD min vanliga tur. Men vi fick shoppa nästan 2 h oxå, är så himla stolt över att jag bara slösade upp 8 euro :D men ja dreglade nog över flera par skor oxå, men ja har strikta regler nu, måste ju spara pengar till bremenresan om knappa två veckor ;D då ska vi shoppa :D:D ja älskar att shoppa :D:D


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0