Ahlgrens bilar :D

Nu känner jag att det är dags att skriva av sig litet igen :D fast jag renskrivit en novellanalys i dag oxå, det blev 4 sidor med minimal stil, ja skulle nog ha kunnat skriva längre, men ja orka helt enkelt inte och så tog ju pappret slut ;D
Det har varit ganska lite tid på sistone för mej, så jag har inte hunnit skriva så ofta i bloggen, skolan tar upp så mycket tid och sen så kanske man känner att man inte orkar sätta på datorn och vara online på msn, folk skriver ändå inte så mycket med mej där :P I guess I'm not the popular type :D nåja skit samma,
va ha ja sysslat med nudå de senaste dagarna?
Jo jag har arbetat som frenetisk på mitt historia projekt och även presentationen, power point e bra :D Idag redovisade jag mitt arbete, men ja tyckte folk såg uttråkade ut, men vem skulle inte bli det av en nästan 20 min lång presentation xD men det var faktiskt meningen att alla skulle ha en sån lång presentation, för det stod det på anvisningspappret :P nåja, alla kan ju inte följa alla anvisningar heller, bara jag som försöker leka laglydig ;D
Va ha ja gjort mer då? Joo ja har varit på bio och kollat in Madagsaskar 2, ja rekomenderar den filmen hjärtligt, för den va såå bra, man skratta hela tiden ;D den va faktiskt roligare än 1:an :D  Och jaa den va animerad, so what`? ja tycker att dagens animerade filmer är bra fast dom e från 7 år, dom har sån härlig humor bara :D Sånt man inte fattar när man är liten xD
Men nu måste ja grejja på med nå excel å ja har ingen aning om hur ja ska göra, för ja minns inte vad läraren visade idag :D
 
dagens låt: I can wait forever - Simple Plan

Kommentarer
Postat av: cecilia

ja madagaskar e bra :P

2009-04-06 @ 18:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0