flummigt

Dethär blir ett enda flummande inlägg nu, för jag sitter och är nervös inför tysklandsresan i morron :D
Så ja måste skriva av mig lite nu :D Samtidigt dunkar Rascal flatts ur mina högtalare och min gulliga katt Zakke ligger och sover på min matta :D Men hon är inte så gullig när hon river i mina plancher, å idag börja hon sklicka på ett av mina hårband och sen gick hon ovanpå datorn :D Besvärligt, tur att hon sover nu, men hon är inte i alla fall lika jobbig som Sune. Han är som en liten baby, han gnäller hela tiden och kan typ aldrig va ensam xD Och så störd han min nattsömn inatt XD
Helt ofattbart vad långt man kan skriv om sina besvärliga husdjur då xD Måste nog skriva om nå annat nu, blir ju så tråkigt annars, men ja ska försöka hitta en bild på zakke å en på Sune och ladda upp här i inlägget :D
kisse :D
Zakke som kramar sin nalle :D Gullig katt ;)

kissekatten :D
Sune som ligger ovanpå mina böcker när ja försöker läsa på prov :D Men han e ju sööt ;D



Igår åt jag memma, ja trodd att de sku va godare, men sen kom ja på att de smakar precis lika skiit som de alltid brukar göra, alltså faktiskt ser de ut som ko-skit :D Sorry alla som tycker om Memma, men det är inte gott :O
Solen lyser idag, hoppas förrästen att vädret är fint i Bremen imorron oxå, det är ju fint väder utlovat, men vad ska man ta på sig? :O Jag har ingen aning, ja kommer säkert att packa med för mycket grejjer, å så behöver jag inte ens använda hälften, men alltså ja ska försöka packa lite bara xD

Men nu orkar ja inte skriva mera :D
Dagens låt : Backwards - Rascal Flatts

Kommentarer
Postat av: cecilia

aa memma je bajs äckligt!!

2009-04-20 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0