Latheten hinner ikapp

Det känns som att jag har blivit väldigt lat på sistone med mitt bloggskrivande xD Men jag har så mycket annat att göra, fast jag egentligen inte gör nånting :D Men ja trvis med sättet mitt liv ser ut på nu, inget får ändras allt är perfekt. Det enda som skulle få ändras är nya datorer till skolan, vilket vi snart kommer få, men bärbara :P Stationära skulle va mycket bättre enligt mig, men vad kan man göra? Bara en liten obetydlig människas röst kan inte höras i den stora folkmassans. Men inte klagar man väl för det..
Jahapp, dags att filosofera över livets kommande händelser, i morron kryssning, :D Längtar, för det var ca ett år sen man åkte med båt sist xD Matbuffen på Silja Europa brukar vara väldigt bra oxå, iaf efterrätterna :D Och så skall man ju handla båtgodis och diverse andra grejjer, enda nackdelen med kryssningen är att man måste trängas med syskonen i baksätet hela vägen ner till åbo, men klart att de kommer att gå bra. Nog om man tänker på det stundande roliga som skall hända..
Mera uppdateringar om Kryssningen får ni senare.
På måndag 4.5 är det dags för bilskola :P ser inte direkt fram emot tråkiga lektioner som man halvsover sig igenom, medans magen kurrar xD Och körandet känns pirrigt, men kommer nog inte börja köra förrän i augusti säkert. alla som fyller i sommar får förkörsrätt :D Vilket är tur för mej och min nervositet.
På Tisdag 5.5 skall jag klippa mej, färga håret och skapa en ny look, eller ny och ny. Pannlugg och kortare hår och typ samma färg som ja alltid väljer, bara för att ja älskar rött :D men laddar nog upp en bild här sen, så ni får se hur jag börjar se ut :D

Nu har ja håltimme och sitter och flummar, funderar på att leta upp en bild att rita av, bara för att ja har så tråkigt :P

Hejs svejs :D

Förmiddagens låt: bless the broken road - Rascal Flatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0