monopol

Idag har jag faktist spelat monopol, med syrran. Å ja är inte ens nära att förlora ännu, vi hann aldrig spela klart idag, vi spela i kanske 2-3 h xD men vi ska fortsätta i morron, men om ja förlorar då, ska ja hata monopol åtm i 2 veckor till, det verkar förrästen som att jag har en dragningskraft till monopol, varför vet ja inte xD men eftersom ja bara va arg en dag på spelet så :D alla tycker säkert att ja är jätte konstig nu, men ja e ganska säker på att alla nångång sagt att dom hatar något och sedan helt plötsligt gjort det i alla fall. erkänn!!  jag kan nu i alla fall erkänna att jag e den typen av person som ändrar åsikt väldigt ofta ;D

Men nu ska ja inte skriva mer om monopol, men ja kommer garanterat att skriva om det i morron oxå, positivt el negativt beror på om ja förlorar eller vinner ;D

Jag har funderat på att klippa mej, men ja vet inte hur, när och vilken färg ja ska färga håret, det enda ja vet är att jag absolut inte vill ha min orginala hårfärg xD vill inte vara blond :D ja tycker inte illa om de som är blonda, men det är bara det att ja inte vill vara blond xD röd är min färg ;) Jag är menad att ha rött hår, i alla fall vad jag tror ;D Men om nån har nå tips på vilken färg ja ska färga eller hur ja ska klippa håret får ni gärna säga till :D

Jag har kommit på att ja vill göra en undersökning och fråga folk vilken tandkräm de använder, helt random ja vet, men de skulle va kul å se vilken sort som är populärast ;D
 
Dagens låt: welcome to my life - Jonathan Fagerlund ( melodifestivalen 2009)

Kommentarer
Postat av: Peter

Pepsodent!

2009-04-05 @ 21:48:47
Postat av: Lenita

hehe, :)

2009-04-05 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0