påsk :D

Alltså ja vann faktiskt dendär monopolomgången ja spelade me syrran sist, jag är helt förundrad, fattar inte att ja vann, jag som alltid brukar ha sån otur, men tydligen inte :D
denhärdagen har gått åt till att skriva ett lång matteprov, slöa på här hemma, plugga och sjunga, ja brände nå cd skivor, eller egentligen 5 st, med rascal flatts låtar :D så nu behöver ja aldrig mer starta datorn bara för att ja vill lyssna på RF, bara att sätta igång cd spelaren som inte tar 10 min att start upp ;D Ja kanske överdrev en smula, men det tar man väl ingen skada av :D

Imorron har jag geografiprov, de kommer inte att gå nå bra, för ja ha int läst nå mycke, ja ha int orkat helt enkelt :O så om de går bra i morron är det endast pga tur xD och kanske ett minne, vad vet jag :D

Sådär i förbifarten funderade jag idag på att vi inte firar påsken här, alltså de flesta finnar, påsken är ju bara typ en av de viktigaste kristna högtiderna å de hör ju fasta å allt möjligt till, men de enda vi bryr oss om är påskgodis och påskledigt :D men ja klandrar ingen för det, vi lever ju som kulturkristna idag, de flesta av oss i Finland och Sverige i alla fall, ja tror att religionen kanske inte spelar lika stor roll nu längre eftersom de finns vetenskap, och jag vet själv att ja litar i ganska hög grad på vetenskapen :P men i alla fall så är det ändå kul att pynta huset me gula kycklingar, inte för att de säkert har nå me Jesus och det egentliga påskfirandet att gör, men som sagt är man kulturkristen så är man :D


dagens låt: These Days - Rascal flatts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0