Äntligen fri

Sista dagen på jobbet idag! :D
Jag jobbade 2½ timme, fick åka in 3 gånger och släppa in gäster, fast turistsäsongen är över och allt xD Men bara bra jag tjänade ganska mycket pengar idag :D i alla fall för att inte göra något värst tungt jobb xD
Har förrästen inte bloggat så mycket denna vecka, har inte haft nån ork till det, eftersom det har varit både jobb och finskakurs xD Men nu skall jag börja skriva mer flitigt ;D
Men just nu kollar jag på film så jag skall inte skriva nå längre..


Mörkchokladkaka med vitchoklad-glasyr, dessa bakade jag för ett par dagar sedan och jag måste säga att jag tyckte att de blev himmelskt goda, men det är klart att man älskar allt med choklad i om man är ett chokladmonster ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0