Bara en vecka kvar..

Jahapp, då börjar man få dendär känslan av att sommarlovet snart är slut och man gruvar sig för att börja i skolan igen. Men vem skulle inte gruva sig med tanke på studenten och allt? Det känns faktiskt riktigt läskigt och ja vet inte hur jag skall klara av finska, varför lagde jag det som ett obligatoriskt ämne? det är försent att byta nu så :/
Usch känner mej så förtvivlad.. eller nåt..

Idag har jag lagat mat åt familjen igen, denhär gången var det tonfisksallad som stod på menyn, men det dög ju tyvärr inte i mina syskon, så de fick va hungriga :P Men i alla fall så hade jag gjort en cheescake till efterrätt, men den blev inte så fin i slutändan för när jag skulle lägga den på fatet (hade den fortfarande i en form med löstagbar kant) så lyckades jag på nåt magiskt sett tappa den så att den hamnade upp och ner på fatet xD så det var ju humoristiskt och vid det laget hade den blivit så upptinad att det inte var lönt att försöka svänga på den. Fast ja hade haft den i frysen så länge som det stod i receptet och ja hade tagit upp den att tina 20 min före, precis som det stod i receptet. Faktum är att jag inte ens tror att den hann tina i 20 min XD men hur som helst, blev den så ful i slutändan att ja inte tog nåt kort på den, så jag har ingen bild att ladda upp här idag, haha så går det när man är klumpig ;D

Men nu är det dags att gå, bye bye take care and have fun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0